Followers

Friday 8 March 2013

Maafkan aku sayang

Kolot kan bila laki luahkan isi hati.
Tapi ni lah hakikatnya.
Cinta yang tak ternilai dengan wang ringgit.
Semoga kita berjumpa disana nanti..

Doaku selalu utk mu..
aku bukan yg sempurna utk mu..
cariklah yg terbaik dariku..
bukan seperti aku yg kau pernah cinta dulu.
Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis
Jalan ku tak panjang
Bersama dirimu.
Namun cukup bermakna buatku.
Bila kau pergi bersama dia.
Aku cuba lupakan segalanya
Namun terlalu sukar perit yg aku rasa.
Kesakitan dan seksa yg tak dpat aku luahkan dngn kata2.
Apakah makna semua ni.
Diriku seperti tak bernyawa.
Aku cuma mampu menangis.
Semangat aku pergi bersamamu.
Tertawaku yg penuh dusta.
Kerana hati ni sedang menangis untukmu.
Baru aku tahu erti cinta sebenarku adalah untukmu.
Terlalu bermakna cinta ni untuk aku.
Namun tidak bermakna bila kau jumpa si dia yg lebih sempurna.
Maafkan aku syg.
Aku cuba maafkan mu
Tapi hati ni terlalu terluka dengan kata kata mu.
Mungkin tiada ubatnya lagi sampai bila pun.

No comments: